POS-матеріали (від англійського Point of Sales) – це засоби реклами, що використовуються для розповсюдження у місцях продажу та оформленні рекламних акцій, виставочних стендів, інтер’єрів, виставок та презентацій і місцях продажів, які призначені для реклами товару, торговельного місця, торговельної марки, бренду.Як ефективний маркетинговий інструмент, продумані та красиво оформлені POS-матеріали приваблюють увагу покупців і сприяють просуванню бренду. Завдяки своїй привабливості та інформативності POS-матеріали здатні стимулювати купівлю безпосередньо в місцях продажу.

POS-матеріали в Рівному виконують три завдання: привертають увагу потенційних покупців, підвищують лояльність покупців, інформують про властивості продукту/послуги. Це також можуть бути різноманітні рекламні конструкції, які є, як правило, носіями рекламної інформації.

POS-матеріали – це цінники, лотки, промостойки, шелфтокери, воблери, стопери, диспенсери, мобайли, прапорці, що привертають увагу, таблички (SALE) … а також наклейки, рекламні магніти, рекламна упаковка, підставки під тарілки, чашки, кружки (костери), рекламні календарики, листівки, блокноти, брелкі,  листівки та інші вироби для промо-акцій, що поширують в місцях продажів.

 Рекламно-виробниче підприємство «Кобзар» надає послуги дизайну, друку та виготовлення найрізноманітніших видів POS-матеріалів, такі як:

  • підставки під поліграфію (візитниці, буклет ниці тощо)
  • холдери, менюхолдери
  • стенди
  • таблички
  • вобблери
  • муляжі
  • шелфтокери
  • стопери
  • цінники
  • мобайли
  • промостійки
  • рол-стенди
  • гірлянди
  • ростові фігури
  • вироби ексклюзивних форміз пластику, акрилу, катрону, металу тощо.

 Наша команда дизайнерів готова запропонувати найкреативніші рішення для створення ефективних POS-матеріалів, а також будь-якої сувенірної продукції: ручок, нотатників, брелків, магнітів, закладок тощо. Ми і нестандартних виробів.

РВП «Кобзар» виготовляє POS-матеріали та рекламні конструкції з акрилу різних кольорів, двошарового пластику, дерева, металу, ПВХ, композиту, інших матеріалів у власному цеху в Рівному.

 Сьогодні в сучасному супермаркеті йде справжня боротьба за покупця. Успіх за просування товару й збільшення числа клієнтів, тепер на стороні правильної, чітко організованої торгівлі й стимулювання збуту на місцях продажів. На сучасному ринку високоефективним просуванням товару є POS-матеріали, які не просто створюють рекламу тому або іншому товару, а ще й стимулюють продажі, атакож організовують і підтримують імідж бренду. Таким чином, POS є одним з найважливіших інструментів створення ефективної реклами й бренду.

POS-матеріали можуть містити не тільки назву продукту або певний бренд, але й подавати додаткові відомості про товар, повторювати його зовнішню форму або інформувати покупця про привабливу ціну. Застосування POS-матеріалів сприяє швидкому підвищенню попиту на рекламовану продукцію, і, як показує досвід, швидко окупається й підвищує ефективність продажів. Надійність конструкції і якістьматеріалів (картон або пластик), дозволяє багаторазове використання POS-матеріалів у різних рекламних акціях. Простота кріплення й транспортування роблять ці види рекламної продукції незамінними при проведенні різного роду рекламних заходів.

Залишити відповідь