Зовнішня реклама— графічна, текстова або інша інформація рекламного характеру, яка розміщується на:

  • спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях на відкритій місцевості;
  • на зовнішніх поверхнях будинків, споруд;
  • на елементах вуличного обладнання;
  • над проїжджою частиною вулиць і доріг або на них самих.

Зовнішня реклама в Рівному завжди була, є і буде незмінним помічником у просуванні та розвитку будь-якого бізнесу – від невеликого ПП до великої корпорації.Така реклама є достатньо ефективним засобом розповсюдження інформації, так як звертається до великої кількості людей і, як правило, застосовується для рекламування товарів загального чи масового споживання.

Зовнішня реклама може бути різною, залежно від масштабності, розмірів та технічних характеристик.До зовнішньої реклами часто відносять рекламу, розташовану на спеціальних стійках або екранах усередині приміщень, але все ж правильніше її виділяти в інший вид реклами – «indoor-реклама». Зовнішню рекламу також часто позначають терміном «outdoor-реклама» або «outofhome-реклама» (ООН) і розглядають як один з видів ATL-реклами.

Зовнішня реклама володіє суттєвими перевагами:

  • значний тираж при невеликій вартості одиниці рекламного засобу;
  • даний вид реклами працює там, де люди проводять до 60% активного часу;
  • широка можливість вибору домінуючої позиції для розміщення реклами;
  • контакт з зовнішньою рекламою неминучий і максимально ефективний в дорозі;
  • аудиторія зовнішньої реклами мобільна, і ця мобільність тільки зростає;
  • зовнішня реклама здатна на велике охоплення цільової аудиторії, а може працювати і вибірково, впливаючи на смаки та уподобання самих різних груп споживачів, а також бути досить точним засобом навігації у складній міській інфраструктурі;
  • зовнішня реклама працює ЦІЛОДОБОВО.

Найважливішою функцією зовнішньої реклами є закріплення та доповнення інформації, що розповсюджується через інші засоби. При її використанні слід дотримуватись наступних правил:

1. Рекламне повідомлення має привертати загальну увагу.
2. Рекламне повідомлення має часто потрапляти на очі потенційним клієнтам.
3. Рекламне повідомлення повинно бути максимально коротким, щоб його можна було прочитати на ходу.
4. Зміст рекламного повідомлення має бути зрозумілим для більшості.

Основне завдання зовнішньої реклами в місті Рівне – це створити імідж компанії, привернути увагу споживача, виділити компанію чи магазин серед конкурентів. Слід наголосити, що крім іміджевої функції, візуальна реклама виконує інформаційну функцію. Вивіски та оформлені вітрини ознайомлюють споживача з назвою та специфікою закладу (магазину, ресторану, офісу тощо). Сучасні якісні матеріали та розвиток технологій виготовлення дозволяють створювати креативні та яскраві конструкції зовнішньої реклами, які мають тривалий термін експлуатації та надійність.

Зовнішня реклама використовує найефективніший канал впливу на споживача – візуальний. Така реклама добре запам’ятовується і привертає увагу перехожих. Отже, зовнішня реклама — ефективний маркетинговий інструмент і невід’ємна складова повноцінної рекламної кампанії.

РВП «Кобзар» – сучасний універсальний виробник реклами, що забезпечить виготовлення зовнішньої реклами в місті Рівне з якісних матеріалів, здійснить монтаж конструкцій будь-якої складності, надасть гарантію та технічне обслуговування. Співпрацюючи з нами, Ви отримаєте яскраві та оригінальні рекламні конструкції високої якості та за доступними цінами.

Залишити відповідь