Підтримка рекламної кампанії, окрім різноманітних промо-акцій, виставкових заходів та інших атрибутів рекламного просування товарів і послуг, для розширення обхвату аудиторії обов’язково передбачає поширення короткої рекламної інформації. Часто носієм такої інформації є ФЛАЄР (ЄВРОФЛАЄР). Флаєр є одним з видів листівки, барвисто і яскраво оформлений матеріал, що повідомляє про намічений захід або проведення рекламної акції. Набагато рідше флаєр виступає як іміджева листівка, що рекламує певний вид товару або послуги і покупця, що пробуджує інтерес до придбання даного продукту. Головне завдання флаєра – сконцентрувати максимальну кількість споживачів в потрібний час в одному місці.

Стандартний флаєр або єврофлаер являє собою прямокутний лист паперу, розміром 99х210 мм. Такий розмір був вибраний не випадково, справа в тому, що еврофлаер дуже вдало поміщається в євроконверт «DL», розміром 110х220 мм і ще один момент єврофлаер — займає третю частину стандартного А4 аркуша паперу. Флаєра дуже зручні для поширення інформації про товари і послуги, про нові надходження, акції або знижки.

РВП «Кобзар» пропонує поліграфічні послуги в Рівному по виготовленню єврофлаєрів в стандартних розмірах – 99х210 мм, а також подвійний єврофлаєр – 198х210 мм.

Залишити відповідь